Înainte de Primul Razboi Mondial autoturismele Renault aveau un aspect aparte în special la partea frontala, datorita poziţiei neobişnuite a radiatorului care se afla în spatele motorului. În perioada de dupa razboi, 1920 - 1930, toate modelele Renault au început sa aiba radiatorul în faţa motorului. Astfel, în 1925, sigla de pe capota motorului îşi schimba forma, trecând la forma de romb, familiara astazi.
|
1922 Renault Model 40 Kellner Town Car | | | |
|
1924 Renault Labourdette Skiff
|
Renault a produs o gama larga de produse de la modele în serii mici la modele în serii foarte mari. Au existat opt stiluri de caroserie şi cele mai lungi şasiuri erau disponibile pentru caroseriile tip trasura. Modelele au fost produse la diferite dimensiuni, însa cele mici ereau preferate de un numar mare de clienţi. În anul 1928 Renault decide sa exporte automobilele sale şi în Marea Britanie, operând o serie de modificari pentru ca modelele sa corespunda condişiilor de trafic din Regat. În consecinţa modelele erau mai ridicate, aveau radiatoarele şi caroseriile mai mari. Exporturile în Statele Unite s-au redus aproape la zero dupa ce atinsesera un maxim înainte de Primul Razboi Mondial.
|
1925 Renault Model 45 |